Yönetim Hizmetleri Şube Müdürlüğü

12 Mart 2020
Yönetim Hizmetleri Şube Müdürlüğünün Görevleri

* Bölge müdürlüğünde taşınırların muhafazası, kaydı, zimmetlenmesi ve kayıtlardan çıkarılması işlemlerini yürütmek, taşınır mal yönetim hesabını hazırlamak.
* Bölgedeki harcama birimlerinden alınan harcama birimi taşınır mal yönetim hesabı cetvellerini konsolide ederek idarenin bölge taşınır hesabı cetvelini düzenlemek ve ilgili yerlere göndermek.
* Bölge müdürlüğü birimlerinin yıllık bütçe tahminlerini Bakanlık merkez teşkilatına sunmak ve tahsis edilen ödeneklerin kullanılmasını sağlamak.
* Birim faaliyet raporlarını hazırlamak.
* Hizmet envanteri ve hizmet standartlarına ilişkin çalışmaları takip etmek, koordine etmek ve uygulamayı geliştirmek için çalışmalar yapmak.
* Standart dosya planı, doküman yönetim sistemi, elektronik belge yönetim sistemi, evrak ve arşiv faaliyetleri ile ilgili işlemleri yürütmek.
* İhtiyaç duyulacak hizmet alımı, taşınır ve taşınmazların kiralanması, satın alınması ve bakımlarının yapılması ve ilgili diğer işlemlerin yerine getirilmesini sağlamak.
* Kılık kıyafet ile ilgili işlemleri yürütmek.
* Genel bütçeden maaş alan personele yapılan her türlü ödemeyle ilgili işlemleri yürütmek.
* Binaların bakım, onarım, güvenlik, temizlik, aydınlatma, ısıtma ve taşıma hizmetlerini gerçekleştirmek.
* Sivil savunma, seferberlik ve yangından korunma hizmetlerini planlamak ve yürütmek.
* Lojman, yemekhane, misafirhane ve sosyal tesis hizmetleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
* Özel güvenlik personeli ile ilgili işlemleri yürütmek.
* Darphane tarafından basılan resmi mühür ve kaşeler ile ilgili işlemleri yürütmek.
* 19/10/2006 tarihli ve 26324 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Kamu Zararlarının Tahsiline İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca kamu zararlarının ve kamu alacaklarının takip işlemlerini yapmak.
* Bölge müdürü tarafından verilen benzeri görevleri yapmak.